ShoutMix chat widget
[close]

Results Exam Selaras Mac 2011

Fuhhh!!! Setelah dua hari aku memerah otak aku, akhirnya, dapat jugak result yang cantik... Alhamdulillah... Aku pun tak sangka yang aku boleh dapat 5A untuk Ujian Selaras Mac hari tu... But, aku bersyukur sangat2 sebab masa form 1 dulu, aku dapat 2A je... Kalau korang nak tahu result2 aku tu, baca la kat bawah ni;

Bahasa Melayu - 75% (B)
English Language - 80% (A)
Mathematics - 63% (C)
Science - 78% (B)
Pendidikan Agama Islam - 88% (A)
Geografi - 84% (A)
Sejarah - 83% (A)
Kemahiran Hidup (Teknikal) - 82% (A)

Dan aku harap sangat, aku dapat 8A untuk PMR tahun depan... Kalau tak dapat pun, 6A jadilah... Sebab aku nak masuk sekolah lama aku, SBP Integrasi Jempol... Aku dah tersalah buat pilihan, sepatutnya aku stay kat sekolah tu... Tapi nak buat macamana, dah aku yang buat keputusan nak pindah, so, aku kena lah pindah... Korang doakan aku berjaya dunia - akhirat ya... Amin...

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.